Tuesday, July 8, 2014

Koleksi PBAKL 2014

Teks: D' Rauna Gallery
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hello pembaca semua...

Inilah dia hasil pancingan semasa Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 yang lalu. Hanya beli apa yang perlu dan apa yang ingin dibaca. Tidak lebih dan tidak kurang, sesuai dengan budget yang ada. Seperti biasa novel kreatif tetap menjadi pilihan utama. Penulis-penulis seperti Anis Ayuni, RAM, Dhiya Zafira, Acik Lana, Fauziah Ashari, Hasrudi Jawawi dan Siti Rosmizah tetap menjadi pilihan. Selain itu, saya juga tidak melepaskan peluang untuk berkenalan dengan karya baru daripada penulis baru. Ada di antara mereka sudah mempunyai beberapa buah novel tetapi inilah kali pertama saya membeli hasil karya mereka. Kira baru hendak berkenalan. So selamat berkenalan kepada Nuroll Shazlinda Hairul, Emma Maizura, Murni Aqila, Rose Harissa dan ramai lagi.



Selain itu, novel remaja, novel kanak-kanak, buku umum, buku resepi dan majalah turut menjadi pilihan. Semuanya best-best belaka. Dan yang penting semuanya mengikut citarasa saya dan sudah pasti saya akan berkongsi dengan anda semua.




Bukan itu sahaja, saya turut mendapat buku percuma daripada penerbit-penerbit buku tertentu. Rasanya hadiah sebab saya beli banyak kot. Best juga kan... boleh tambah koleksi. Contohnya buku resepi ini daripada Grup Karangkraf.


Okeylah, buku-buku ini sedang menunggu giliran untuk disusun di rak buku D' Rauna Gallery. Ambil masa sikit sebab nak kena rekod dulu.

Anyway, teruskan menyokong D' Rauna Gallery.

~wit♥~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...