Tuesday, May 19, 2015

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 Part 3

Teks: D' Rauna Gallery
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hello pembaca semua...

Yeay... hari terakhir di PWTC. Cukuplah tiga hari berkampung di sini. Pagi-pagi selepas breakfast, saya siap kemas semua barang-barang. Pesta buku buka pukul 10 pagi. Jadi kemas dahulu apa yang patut, nanti lepas jenguk pesta buku boleh terus check out.

Macam biasa, pergi KL satu luggage sahaja tapi balik dah jadi empat. Memang masalah masa balik nanti. Jadi awal-awal lagi saya dah pass dua beg besar barang-barang hadiah daripada pihak Karangkraf kat kakak saya yang kebetulan datang teman saya kat hotel.

Okay, dah selesai kemas semua. Saya pergi PWTC dulu. Terus menuju ke Dewan Tun Razak Tingkat 4 sebab ada kawan last minute pesan beli novel AIT2. Lepas tu pergi Idea Kreatif Publication (IKP) kat Bilik Melaka pula, nak cari novel Selimut Malam karya Hani Fazuha. Novel ni limited edition, ramai pula yang bercakap tentang novel ni. Jadi saya pun belilah  satu.

Jam dah pun pukul 11am. Orang dah makin ramai, semakin sesak. Saya pun dah tak mau singgah mana-mana dah sebab kalau singgah mesti ada jer yang kena sambar;) Dah banyak membeli, yang tak plan nak beli pun dah terbeli. Hehe...Sebelum keluar dari PWTC, singgah Karangkraf dulu. Ucap selamat tinggal buat kawan-kawan kat sana. Akhbar Sinar Harian tidak dilupa. Wajib beli satu... nak baca tentang PBAKL semestinya.

Okaylah, berakhir sudah kunjungan saya ke PBAKL pada tahun ini. Suatu kenangan yang amat manis, yang memberi seribu satu kepuasan peribadi. InsyaAllah, kita pasti akan bertemu lagi. Oppss... sebelum itu just nak share sedikit buku dan novel yang dah beli dan terbeli kali ini :)


Jumpa lagi di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016 (22 April - 01 Mei 2016).

~wit♥~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...