Tuesday, February 17, 2015

Novel Andai Itu Takdirnya 2 ~ Siti Rosmizah

Teks: D' Rauna Gallery
Foto: Carian Google


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ha… mesti pelik kan kenapa tiba-tiba jer saya nak cerita pasal novel Andai Itu Takdirnya kan. Jeng jeng jeng…ni nak bagitahu ada satu berita menarik ni. Tara… dengan ini saya mempersembahkan novel Andai Itu Takdirnya 2…

Ha… surprise tak…? Surprise tak…? Mesti ada di antara you all yang tak tahu bahawa novel Andai Itu Takdirnya karya Siti Rosmizah ada sambungannya. Ya kan…? Novel yang diberi tajuk Andai Itu Takdirnya 2 bakal dilancarkan pada 25 April 2015 nanti sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 di PWTC. Wah… memang tak sabar sangat nak baca kesinambungan kisah Syed Adam Aizril dan Aleya.

Kalau nak tahu, saya sangat sukakan novel Andai Itu Takdirnya karya Siti Rosmizah. Ceritanya amat menyentuh kalbu, bisa merembeskan air mata. Tak pasti dah berapa kali baca novel ini, yang pastinya novel inilah yang menjadi pilihan pertama saya untuk direkomenkan kepada kawan-kawan andai ada yang bertanyakan novel apa yang best. Dan saya pasti ramai lagi pembaca novel dan peminat setia Siti Rosmizah turut melakukan benda yang sama.

Saya masih ingat lagi, novel ini saya beli sewaktu pesta buku kat USM…masa tu Syarikat Adam dari Taman Rozhan Bukit Mertajam yang buka booth kat sana. Masa nak beli novel tu, 2-3 kali juga saya tanya kat adik yang jaga booth tu… “betul ke novel ni best?” dan katanya memang best kak…

So saya pun belilah. Memang best giler. Semenjak itu saya tak pernah terlepas daripada memiliki novel-novel Siti Rosmizah yang seterusnya. Sebab tu bila saya dapat info tentang majlis pelancaran novel Andai Itu Takdirnya 2 yang bakal diadakan di Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur, saya terus hantar email untuk join majlis ini. Bukan apa, saya mahu menjadi antara orang yang terawal memiliki novel ini, beli sendiri dari kak Siti dan terus dapat tanda tangan kak Siti.

Jadi jangan cemburu tau. Kalau cemburu juga apa kata jom kita ramai-ramai memeriahkan majlis ini. Tempat amat terhad jadi siapa cepat dia dapat. Pada yang tak berkesempatan nak join majlis ini dan mahu novel ini beserta tandatangan kak Siti, macam biasa boleh hubungi pihak D’ Rauna Gallery di talian 018-4044132. InsyaAllah kita boleh tolong beli dan dapatkan tanda tangan kak Siti.

Okeylah, jom sama-sama kita menghitung hari untuk memeluk Andai Itu Takdirnya 2.

Jumpa lagi.

Adios.

~wit♥~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...