Monday, April 21, 2014

Anugerah Grup Buku Karangkraf 2013

Teks: D' Rauna Gallery
Foto: Facebook

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekarang ini, rata-rata penulis, pembaca mahupun pihak Grup Buku Karangkraf itu sendiri sedang hangat memperkatakan tentang Anugerah Grup Buku Karangkraf 2013 (agbk 2013) yang dijangka akan berlangsung Jun ini.

Anugerah yang julung-julung kalinya ini diadakan oleh pihak Grup Buku Karangkraf untuk memberi pengiktirafan kepada penulis-penulis di bawah syarikat penerbitan mereka. Agbk 2013 mempertandingkan sebanyak 30 kategori yang dibahagikan kepada lima bahagian. Antaranya ialah Anugerah Novel Terbaik, Anugerah Novelis Popular, Anugerah Kelab Peminat dan Anugerah Buku Terbaik.

Fasa pertama pengundian telah pun berakhir dan kini pengundian untuk finalis TOP 5 telah pun bermula. Peminat-peminat novel boleh mendapatkan borang undian agbk 2013 di akhbar Sinar Harian bermula 16 April - 11 Mei 2014. Inilah masanya untuk kita mengundi novelis kesayangan kita.

Di samping memberi pengiktirafan kepada penulis novel, anugerah ini juga dilihat sebagai satu bentuk penghargaan kepada para peminat novel-novel keluaran Grup Buku Karangkraf dan juga pembaca setia Sinar Harian. Mereka yang mengundi dengan undian tertinggi dan dapat meneka dengan tepat atau hampir tepat, berpeluang untuk memenangi hadiah bernilai RM5, 000. Suatu hadiah yang cukup besar dan menarik. Jadi, apa tunggu lagi. Dapatkan akhbar Sinar Harian sekarang.

Di bawah ini adalah finalis TOP 5 bagi setiap kategori yang dipertandingkan.


Selamat mengundi.

~wit♥~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...